zondag, mei 19, 2024

Nieuwjaarsconcert KTVM, Tiels Mannenkoor en Janine Waardenburg (sopraan)

Concertlijst
2015-01-04 15:00
Sint Walburgkerkpad
4001 Tiel, Nederland

KTVM (http://www.ktvm.nl/?s=Nieuwjaarsconcert) uit Tiel o.l.v. Ruud Welle, verzorgd haar jaarlijks Nieuwjaarsconcert i.s.m. de sopraan Janine Waardenburg (http://www.grachtenfestival.nl/musician_detail.vm?mus=35884) en het Tiels Mannenkoor o.l.v. Mariette Effing i.s.m. Ben Middeldorp (piano)

Tijden

• 12.45 - 13.45 Repetitie orkest+soliste: Orkest+Soliste Kerk (podium) Iedereen op het podium om 12.45u, inspelen en aansluitend repetitie met Janine
  • 13.30            Koor aanwezig
  • 13.45 - 14.00 Pauze orkest+soliste: Orkest+Soliste 'Ondertoon' Koffie in de kelder (Ondertoon)
  • 13.45 - 14.00 Koor inzingen: Koor Kerk (podium)
  • 14.00 - 15.30 Repetitie orkest+koor+soliste: Orkest+Koor+Soliste Kerk (podium)

Kleding

Smoking, wit overhemd, rode strik

• Madrigalum                               KTVM
  • Openingswoord                         Voorzitter
  • Che faro senza Euridice             KTVM+Janine Waardenburg (sopraan)
  • 141 Three country dances          Tiels Mannenkoor
  •    4 Old Black Joe                      Tiels Mannenkoor
  • 150 Love of my live                   Tiels Mannenkoor en Ben Middeldorp (piano)
  • 148 Opzij                                  Tiels Mannenkoor en Ben Middeldorp (piano)
  • Schmelzende Riesen                  KTVM
  • Ave Maria                                 KTVM+Janine Waardenburg (sopraan)
  • Habanera 'Carmen'                    KTVM+Janine Waardenburg (sopraan)
  • 153 Streets of Laredo                 Tiels Mannenkoor en Ben Middeldorp (piano)
  • 152 Riders in the Sky                 Tiels Mannenkoor en Ben Middeldorp (piano)
  • 149 Jan Klaassen                       Tiels Mannenkoor en Ben Middeldorp (piano)
  • Espana                                      KTVM
  • Ich lade gerne mir gästen aus     KTVM+Janine Waardenburg (sopraan)
  • Vilja                                          KTVM+Tiels Mannenkoor+Janine Waardenburg (sopraan)
  • 106                                           Im Abendrot KTVM+Tiels Mannenkoor
  •  82 Achter de dijk                       KTVM+Tiels Mannenkoor
  • 116 Jägerchor                            KTVM+Tiels Mannenkoor
  • Nieuwjaarstoost                         Voorzitter
  • Kennen Sie Strauss                    KTVM
  • Im Rosengarten                         KTVM+Tiels Mannenkoor+Janine Waardenburg (sopraan)