zaterdag, april 27, 2024

TM logo zwart TIFF 2          Taaftere

o.l.v. Mariette Effing

Pianobegeleiding Reinier de Wit

Dit concert is mede mogelijk gemaakt door het

CF RGB geel

Inleiding

Het Tielsmannenkoor o.l.v Mariette Effing, Pianist Reinier de Wit en Taaftere, treden samen op!

Taaftere is een 4-koppige band met roots in de jaren 60 en 70. De muzikanten hebben hun sporen verdiend in vele (professionele) bands en zijn door de jaren heen altijd eigen muziek blijven maken. Naast ballades brengen zij nummers over vrolijke en netelige zaken. De nummers zijn door de groep zelf geschreven.

Het TM zing deze keer populaire muziek. Ballades en vrolijke uptempo nummers. We worden daarbij begeleid door Reinier de Wit en bij een aantal nummers door Taaftere.

Toegangskaarten

Prijs 15 euro pp

Kopen via leden

Kopen via ticketkantoor vanaf 1 mei:   www.ticketkantoor.nl/shop/DeWaal   of              KaartenDeWaal

Plaats

Agnietenhof (kleine zaal), Sint Agnietenstraat 2, 4001 NB Tiel,

Parkeren

U kunt parkeren in de naastgelegen parkeergarage Westluidense Poort, Rechtbankstraat 1, bij de Agnietenhof

Deze parkeergarage werkt volgens het systeem van kenteken-parkeren. Er is dus geen slagboom bij de ingang. Camera’s registreren uw kenteken bij het in- en uitrijden. U krijgt dan ook geen kaartje. U kunt afrekenen op begane grond bij de in-/uitgang of via uw parkeerapp. Op het moment van schrijven is het des zondags Gratis Parkeren. Check dat even goed op zondag 2 juni 2024.

NB: Indien u met een app parkeert dan bij de aanvang de app opstarten.

Tijden

Programma versie 08-03-2024

14.00               Voordeur open en losse kaartverkoop door Tiels Mannenkoor

14.15               Kleine Zaal open